Så trött ...

Den här veckan har gått otrooooooooooligt snabbt! Skönt!
Fast det stoppar inte min kropp från och bli jätte trött, just nu så vill jag bara sova, men vet inte om jag vågar göra det redan. Kan ju hända att man vaknar typ 3 och inte kan somna om... Ska nog lägga mig runt 22 :) Har ju sovmorgon imorgon tills ca 8.30 (börjar 10.40). Börjar med Jazz sen så har jag ekonomi och sen så är det helg :D Eller ska fixa glasögon efter skolan och om Mira har tid så ska hon följa med mig :D Hoppas jag hittar några snygga bågar :P



Har berättat för Sofie om den här videon, så SOFIE titta på den här :D
Den är lite lång, men gullig ;)

Kommentarer
Postat av: Sofie

Haha, du har inte berättat nått för mig om den där? Men iaf, najs :P Sån där ballerina kommer jag att vara (om jag blir ballerina) - dansa balett i converse!

2008-10-11 @ 12:54:19
URL: http://backinthegamee.blogg.se/
Postat av: Sooz

Haha jooo jag har berättat om den här :D

2008-10-11 @ 15:11:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0