Lyckas

Tänker låta pessimisten i mig komma fram nu ...
Vet att det inte är såhär helt och hållet, men det känns iaf som att man MÅSTE kunna någon slags hip-hop för och lyckas inom dansvärlden. Hur många tycker det är häftigt och dansa jazz/balett? När jag berättar det då brukar dom flesta typ bara svara "ok", men förut när jag dansade street då svarade nästan alla "ååh, shit vad coolt. Är du bra, hur länge har du dansat?". Vad jäklar ska man göra om man ser ut som en jäkla idiot när man dansar street? Påstår inte att jag ser bra ut när jag dansar nåt annat heller, men hip-hop i allmänhet är för jävligt.



Den med Chris Brown låten är hip hop... Vad ser coolast ut jazz eller hip hop? Jag personligen som älskar jazz säger ju självklart jazz, men ... njae .. jag vet inte... Finns vissa som håller med och andra som inte gör det.

Kommentarer
Postat av: Juntao

Hip hop är coolt :D men efter att ha sett jazz några gånger så har det varit skit roligt o kolla på :) så ja haha tkr nog iaf att hip hop/street är häftigare men jazz ser oxå häftigt/roligt ut :)

2008-10-20 @ 23:40:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0