It's gonna hurt but I'll have to say goodbye

Har ekonomiprov på Fredag och jag får inte in nånting av det jag pluggar i huvudet! Skit irriterande! Tänker iaf inte göra samma misstag som jag gjorde förra Torsdagen (är onsdag kväll nu), misstaget var att strunta i jazzen... När jag kom dit i Tisdags så hade dom lagt till steg och ändrat på dansen ... SKIT IRRITERANDE! Varför kan dom inte fixa sånt när jag är där? Nää, då ska dom bara fixa sånt som rör alla andra förutom mig ....
Får hoppas att provet går bra... Matteprovet jag hade förra veckan gick ju förjävligt, men jag är inte förvånad... Kärringjävel som inte gör ett lättare prov ... Hatar henne! Hatar min Engelska lärare med... Hon är verkligen jätte dålig! Våran Svenska lärare är bra på vissa sätt, men för det mesta så är hon också dålig ... Man fattar typ inte vad hon pratar om på lektionerna och somnar nästan ....

Äsch ... Dagarna går iaf fort, veckorna och månaderna med ... Är ca 1 månad kvar tills vi slutar skolan (jullov) vad skönt! Sen så är det julafton ... WOw, vad tiden går fort... Kommer ihåg när man gick i sexan och tiden gick jäääättte långsamt och gymnasiet kändes väldigt långt bort i framtiden haha ... Fast nu är man här och snart har man gått klart tvåan ... Helt otroligt. Undra vad som händer sen ...

Tar och laddar upp en skit bra låt som kanske får just din dag att bli lite bättre... Kom igen nu lyssna på den! :D Om du brukar kolla på Scrubs så känner du nog igen den :P


Kommentarer
Postat av: Anonym

wow fett skön låt!

2008-10-23 @ 19:42:23
Postat av: Sooz

Visst är den? :D Vem är du då som besöker min blogg så anonymt ? :P

2008-10-30 @ 10:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0