I fell in love with you instantly

Åh, ni vet låten som är med i Lindex reklamen? Jag har hittat den! Den är så fin, I love it.

Sia - Electric Bird



Jag ska nog gå och lägga mig snart, har varit jätte trött hela dagen idag. Sov i 1 timme idag, men jag var helt groggy när jag vaknade... Hatar och sova mitt på dagen, men ibland så orkar man helt enkelt inte och vara vaken.

Har väl inte hänt så mycket idag förutom att jag har känt mig väldigt trött... Har även känt mig extremt hungrig haha, men det gör inget om man har någon enstaka dag då man känner så ;)
Jag lyckades göra klart min engelska "uppsats", jag fyllde ut den genom och kopiera in ett recept på köttbullar "american-style" haha, smart? Ja, självklart :D Fast jag tror inte läraren kommer uppskatta det, hon är så konstig, gillar inte henne alls. Hoppas jag får en bättre lärare när jag börjar på Engelska C. Tror jag är den enda i klassen som har valt det, scary. Jag är inte en sån som har lätt för och få kontakt med folk.

Ja just det, Veronica Maggio's video 17 år har kommit ut, jag syns dock bara i en halv sekund haha.

Nu var jag iväg och käkade tonfisk med majs haha, jävla matvrak :D

Ska iväg och fortsätta... göra inget egentligen :D


6/10 - 08 Snälla låt det vara rätt den här gången, det känns iaf så <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0