Fyfan

Snart ska man iväg till skolan, borde egentligen gå och borsta tänderna o så, men jag orkar inte just nu... Får väl småstressa ...

Börjar dagen med tråkig Engelska, ja Engelskan har blivit enormt tråkig nu när vi har fått en ny otroligt dålig och oseriös lärare som älskar och prata SvEngelska ... Sen så blir det SO, lunch, dans och matte... Sen på kvällen så har jag jazz, jag är skit trött, hoppas jag piggnar till för jag vill inte gå runt och se ut som en zombie hela dagen hehe.


Aja, god morgon folket ...

P.S Jag längtar tills imorgon <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ps. Vad ska du göra imorgon? :)

2008-10-02 @ 19:10:21
Postat av: Anonym

Ps. /Sofie

2008-10-02 @ 19:10:43
Postat av: Sooz

Hemlis ;) haha nejdå, du kan få veta imorgon på lunchen :D

2008-10-02 @ 21:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0