Dags för ännu en ny dag

Börjar min underbara dag med Engelska... Yay! Engelska med SvEngelskt talande Marie, kan det bli bättre? Ja just det, min sista lektion är Matte, dubbel-yay!
Där emellan har jag Historia (SO) och Jazz, inte alltför hemskt :) Och ikväll blir det jazz, lite hemskare eftersom att dom har ändrat vår ena dans ... Hoppas vi börjar på den tredje dansen idag...

Ooh, känner att jag har lite träningsvärk i armarna/axlarna, härligt! Älskar att ha träningsvärk, då känner jag mig duktig haha :D Fast man kan ju ha tränat riktigt ordentligt och bra utan att få träningsvärk, det är faktiskt bättre. Träningsvärk är ju typ små blödningar i musklerna ... Eller det var iaf vad vår gympalärare sa *-)

Aja, ska iväg och borsta tänderna nu ha en bra dag :)



Kommentarer
Postat av: Juntao

Helt rätt, haha dblödningar i muskeln. ett bevis på att man inte tränat muskeln så mkt på länge ;)

2008-10-23 @ 20:16:58
Postat av: Sooz

Argh, I'm bleeding... I'm bleeding! Haha :P

2008-10-30 @ 10:45:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0