Ååh ...

Finns typ inget härligare än och vakna upp i en varm säng, öppna ögonen och framför sig se den personen man är kär i. Eller har jag fel? Önskar varje morgon kunde vara så :)
Anledning till att jag skrev det där är för att jag var bad, riktigt bad och åkte hem till Thom igår och sov där tills idag :D Vi gjorde inget speciellt igår, gick ut på en promenad och låg bara i hans säng och pratade om allt mellan himmel och jord... Så skönt och bara ta det lugnt och inte känna att man måste göra något "stort" som typ bio eller så ...
Kändes väldigt annorlunda och ta lantisbussen in till stan imorse, men det var kul :P

Jag skolkade från baletten nu ikväll för och plugga, men jag har inte ens börjat än... Usch jag är så himla lat när det gäller och sätta igång med läxor och sånt, men jag hoppas jag lär mig lite tills provet ... Vill inte få IG :/ Aja, vi får se hur det går :)


Nu så ska jag nog iaf försöka sätta igång med pluggandet, sen så måste jag nog sova... Ska ses i Domkyrkan imorgon på SO:n haha :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0