What's the point?

I den här världen finns det ofantligt många sura människor. Jag förstår inte varför så många av dom hela tiden håller på och skriver "lämna en kommentar i min blogg" eller "kommentera mina bilder" och sen när man gör det så får man antingen inget svar tillbaks eller så skriver dom något i stil med "vem är du". Så får man bara en massa dryga svar efter det.
Please, ni som är såna sluta skriv att ni vill ha era grejer kommenterade. Ni uppskattar inte ens de snälla kommentarer ni får.
Jag är en sån person som för det mesta lämnar glada och positiva kommentarer efter mig, så när jag får ett spydigt svar tillbaks då får jag verkligen lust att bara strunta i alla människor och själv bli en pessimistisk torrboll. Ursäkta ordvalen.

Nä, det där vart en väldigt tråkig början på ett roligt inlägg. Så vad kan det roliga i detta inlägg vara? Jo, en viss jag ska på en viss efterlängtad konsert imorgon :D Vilken konsert ? SlipKnoT såklart :D Kommer att bli great och jag hoppas verkligen, verkligen, VERKLIGEN att vi får platser längst fram vid "staketet", fast det tror jag.

Nu så ska jag iväg och slänga ner lite mer honung i min mirakelkur mot förkylningar
vatten
te
ingefära
citron
och honung
= yummy



Joey Jordison

Kommentarer
Postat av: sandra , Sebastians mamma

Tack :D

2008-11-12 @ 00:13:57
URL: http://sandrasveningsson.blogg.se/
Postat av: Fredrika

I KNOOOOW! SLIPKNOT IN OUR HEARTS FOREVER! :D Var du på konserten? ;)

2008-11-14 @ 22:53:25
URL: http://www.freudrischen.devote.se
Postat av: fredrika

Lite sådär btw: den bilden på Joey är fullkomligt magnifik ;)

2008-11-25 @ 21:36:45
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0