Vad var det nödvändigt för?

Det är vad jag undrar.... Har blivit sjuk, igen! Har varit sjuk ca 4 gånger på typ 5 månader... Lär väl bli tvungen och operera bort halsmandlarna snart om det inte blir bättre. Aja, är iaf glad att jag vart sjuk nu och inte nästa vecka, för idag har vi bara två danslektioner och imorgon har vi ledigt, så då får jag vila lite extra :)

Pratade med min bror igår om hur vi ska göra på Onsdag (SlipKnoT då!) och jag ska åka till Sthlm direkt efter skolan. Min bror dock ska ställa sig i kön runt 14 (konserten börjar 19.30, men insläppet är nog tidigare, kanske runt 18), så vi får platser långt fram. Alternativen var långt fram vid staketet eller längst bak. Mitten gick ju verkligen inte nå bra sist haha. Det suger att vara kort ibland :P
Får se om jag hinner med något tåg/buss efter konserten annars så får vi sova över hos min brors kompis, så får jag åka på morgonen. Spelar ju ingen roll om jag missar första lektionen ... Engelska med hemska Marie. Uäck. SO:n eferåt är dock VÄLDIGT viktig! Så den får man inte missa :P


Ååh, hände en jätte rolig grej i Fredags på jazzen haha. Eller det kanske inte spelar någon roll för någon annan, men för mig var det iaf en rätt så stor grej :D Den som har följt min blogg ett tag kanske minns att jag skrev om en misslyckad "halv" bakåtkullerbytta som gjorde att jag vart rejält avskräckt för allt som har med "rulle på nacken grejer".  < Länk
Aja, vi har börjat på en ny dans på jazzen där vi gör bl.a en bakåtkullerbytta och en annan döda-din-nacke rull grej. Iaf, jag lyckades göra bakåtkullerbyttan, whoop! Har inte gjort det på nästan ett år, så det kändes stort. Får hoppas att jag inte knäcker nacken igen,för då lär jag nog aldrig mer pröva mig på en kullerbytta, varken fram eller bak.


Undra vad man ska göra nu?
Plugga matte? Usch, jag vill inte, men borde verkligen göra det!



Findus hälsar
Även fast han inte är här
:)

Kommentarer
Postat av: Lisa

Jo d e ju så, men d e ju inte meningen att man ska va tjock, men d skulle underlätta om d fanns snygga kläder under tiden man försökte gå ner i vikt..man får ju inte direkt inspiration när man går i mormorskläder liksom. hihi!

Krya på dig, inte skoj att va sjuk. Hade typ halsfluss 8ggr om året förut, men d va iof pga piercing i tungan.

Hoppas du får en fin fin dag.

ps. vad använder du för font?

2008-11-10 @ 13:39:35
URL: http://lisaventilerar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0