Utvecklingssamtal

Hade utvecklingssamtal idag. Går bra i allting förutom matte, suprise suprise. Fast min mentor/lärare sa något som förvånade mig rejält, hon sa att jag inte skulle bry mig om matten utan lägga mest energi på det jag tyckte om som t.ex dansen. Sen så skulle hon kolla om det fanns någon mattelärare som hade lite tid över till och hjälpa mig, låter ju jätte bra :) När det gäller betyg så ligger jag på G-VG på allt. Har "bara" G i ett ämne resten som jag har G på har ett + efteråt haha. I gympa har jag G++ haha, får se om det blir ett VG. Det hade ingen trott om mig va? Tjejen som har hatat gympa ända sen typ 2an och fick IG både i 8an och 9an.

Min förkylning har blivit bättre (tror jag), men jag har fått lite ondare i halsen. Så idag blir det att dricka mycket varmt så jag känner mig någorlunda frisk imorgon. Ska ju sitta utanför Hovet i x antal timmar :O Måste ta med mig halsduk och sånt.

Bjuder på en jätte vacker låt idag :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0