Ok

Har gått ca 1 vecka sen jag bloggade sist, någon som har saknat mig? knappast

Ingen har väl missat all snö? Inatt/Idag så har det varit snöstorm (mer eller mindre), lyckos de som bor ute på landet, deras bussar gick inte imorse. Fast det var inte så hemskt och gå till skolan, vi var fyra stycken som hade dans. Skönt :)

Åh, jag fick tillbaks historia provet som vi gjorde för x antal veckor sen och jag fick typ VG - på det. Kändes jätte bra, jag brukar aldrig få mer än G på grejer som har med SO att göra :) Fick VG på mitt arbete om Stockholms blodbad också, så vem vet jag kanske får VG i hela kursen, skulle vara härligt isf!

Hade öppet hus i Lördags, det gick rätt så bra. Var dock ingen jag kände som kom dit, men det spelar ingen roll jag är van vid att ingen kommer och kollar på mina grejer. Haha vad deprimerande det där lät.

Nuförtiden så jobbar vi dansare VÄLDIGT hårt med och lära oss alla danser till julföreställningen. Jag förstår inte varför dom alltid väntar till sista minuten med och lära ut allting? Är ca 2 veckor kvar tills showen och vi har precis börjat lära oss danserna... Vilken tur att man snappar upp allt hyfsat snabbt!

Ska iväg nu och försöka hitta nåt och äta, jag är hungrig :O





Bilder från igår

Kommentarer
Postat av: fredrika

Fett mysigt med julföreställning, julen kommer liksom närmre med hjälp av stämningen ;) Längtar verkligen ihjäl mig efter alla godsaker och den mysiga miljön. World happiness att det snöar btw! :)

2008-11-24 @ 21:00:51
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0