Norah Jones

Idag när jag stod och väntade på bussen så märkte jag att en indisk kvinna stod och tittade på mig jätte mycket. Tillslut så kom hon fram och sa "Vet du att du liknar Norah Jones?", jag vart skit chockad. Det är andra gången jag får höra det, måste betyda att jag liknar henne rätt så mycket då haha. Jag tar det som en komplimang, hon är helt otroligt vacker! Och har en jätte fin röst :)

Phew ... Har ont i kroppen. Speciellt nacken och nedre delen av ryggen ... Jag ska försöka ta det lugnt nu ett tag så att jag inte skadar mig innan julföreställningen. Fast jag ska inte ta det helt lugnt, utan ska ju vara med på uppvärmningar och så, men på danserna så ska jag nog försöka markera mera.

Var till H&M idag och använde upp de sista pengarna som jag hade på presentkortet (utom 15 kronor). Köpte ögonskugga (flera i en förpackning), silverglittrig eyeliner, lösögonfransar med glitter och läppglans :) En massa smått och gott, sånt gillar vi!

Tror studiebidraget ska komma imorgon... Måste köpa julklappar! Undra bara vad alla önskar sig? Får ta och be folk skriva ner små önskelistor :D

Vi avslutar detta inlägg med en Norah Jones låt Sunrise :)


Kommentarer
Postat av: Juntao

Ni var ju lika =)

2008-11-28 @ 13:34:35
Postat av: Fredrika

Happy friday! :)

Det är alltid fett kul när folk ger en komplimang som man känner att de verkligen menar! Något liksom lite långsökt å genomtänkt. Det lyser liksom upp dagen! :)

Gällande gymnasiet vill jag gärna gå sam sam helt enkelt. Är inte säker på vad jag vill hitta på i framtiden, vilket innebär att jag kör så brett som möjligt ;) Natur är inte riktigt min grejj, så sam it is!

Jag kan säga att det är exakt samma här. Jag köper egentligen inte några andra tidningar än typ VR å Elle liksom, men jag är inte så mkt av en tidningsläsare. Men helt plötsligt står min kompis å skriker "Kolla!Kolla!" å så äre Corey på framsidan liksom. I had to have it! ;) Den kostade 59 kr ;) Ha en grym helg! 8)

2008-11-28 @ 21:24:15
URL: http://www.freudrischen.devote.se
Postat av: fredrika

... p.s ni är jättelika! ;)

2008-11-28 @ 21:26:34
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0