Mi casa es su casa

And that's it, sitter här med en snarkande Bambi (Thom) i min säng, halsont (NO!), tv:n på kunskapskanalen (W00t?) och ja ... inget mer :P

tråkigt att bambin här bredvid sover för jag känner mig kramsugen, fast jag kanske inte ska hålla på så mycket med sånt eftersom att jag har ont i halsen :/ Vart kom det ifrån?! Ingen i min närhet är sjuk :S Dock har några VARIT sjuka ... weird.

På Tisdag är alla på Boland lediga, för då är det utvecklingssamtal, fick tid 13.30 :), kom precis på 2 saker
1. har inte berättat det för mamma haha
2. vet inte vart vi ska träffa min lärare

Fast det fixar sig, det gör det alltid! :D Och på Onsdag är det SlipKnoT med brorsan! Kommer att bli great! Ingen mer som ska dit? Vet en från nätet, haha :P

Nästa vecka (på lördag) är det klassfest också, sweet... home alabama!
Och den 22a är det öppet hus på skolan från 10-14, så kom och kolla om du har tid, vi dansare ska dansa som vanligt :) Blir nog bara jazz uppvisning. very nice .. :D Sen händer det väl inte så mycket mer nu i November... Ett matteprov (NEEEEEJ!), men det kommer nog att gå bra. Vem fan försöker jag lura? Jag har full koll på andragradsekvationer.... Oh my...

Ska gå och be en liten bön .... Även fast jag inte är troende

  Kolla, börjar redan bli tokig


Kommentarer
Postat av: Agnes

haha, ja precis :)

2008-11-09 @ 10:02:15
URL: http://qgnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0