Gött

Idag fyllde lilla Mira 17 år! :D Själv fyller man 18 om 108 dagar, ungefär 4 månader vill säga :P

Aja, idag redovisade jag, Sofie, Mira och India vårat medeltida-dans arbete, det gick bra. Vi visade två danser, den andra dansen dansade vi till Abba! Haha, inte särskilt medeltida aktigt, men det funkade och dom i klassen verkade gilla det :P Efter SO:n så hade vi Modernt, det var hemskt jag hade/har en massa träningsvärk i låren och vi var tvugna och göra en massa golvgrejer ... Fy fan.
Efter det så spökade jag och Sofie ut Mira, hon fick vara en blond ängel :D Ska fråga Sofie om jag kan få bilderna hon tog sen. Mira såg skit rolig ut, men skämdes lite över och gå runt så i skolan haha. Sen så var det dags för presentöppningen, jag tror Mira tyckte om sina presenter (om hon nu inte ljög haha).
På baletten hade vi avslappning, det var jätte skönt! Mer avslappning till folket!

Jag ska nog iväg och plugga nu, har prov imorgon :O

Kommentarer
Postat av: Agnes

Haha, tack :)

Lycka till med provet!

2008-11-05 @ 22:10:38
URL: http://qgnes.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0