Goder Afton

Mmmm sitter och äter en skit god mandarin.... Mmmm ... :D

Var ett tag sen jag skrev här, är väl på tiden att jag gör det igen :) Inte för att jag har så många läsare, men kul och kolla tillbaks sen.

Så vad har hänt?
I Lördags så åkte Thom hem och sen så åkte han tillbaks hit haha. Sen så kom Therese och Mira hit, så förfestade vi lite :D Efter ca 1 timmes förfestande så började vi bege oss mot klassfesten som ärligt talat ingen av oss hade några större förhoppningar på, men hör och häpna det vart riktigt roligt! Festen slutade dock lite tidigare än vi hade tänkt oss, men det gjorde inget för vi hade haft så kul under kvällen :) Hoppas vi gör om det! Visste att jag hade en skit bra klass, men jag visste inte att dom var så roliga att festa med haha  :D

Idag dansade jag för första gången på över en vecka, det gick förvånansvärt bra. Kändes som att kroppen hade fått vila ordentligt. Grand pliéerna gick förvånansvärt bra, både i första andra, tredje och fjärde ;)
Moderna var dock lite jobbig (på ett dåligt sätt), vi gjorde samma sak om och om igen, sen så fick vi lära oss jätte mycket nytt och allt vart så blurrigt i huvudet efteråt. Fast det löser nog sig :)

När jag kom hem så började jag med min SO läxa direkt, har bara kvar 2 uppgifter. Fast dom tror jag att man ska göra på lektionen på Onsdag, annars så gör jag dom hemma :) När jag var klar så var det dags och bege sig mot vårdcentralen, jag hade nämligen en tid hos distriksköterskan. Hon skulle ge mig en spruta med ett vaccin mot livmoderhalscancer. Ska ta en spruta till och 2 månader och ännu en till om 6 månader.
På senare tid så har jag börjat hata nålar, så jag var lite nervös precis innan jag skulle få sprutan, men det gick bra. Kände mig dock lite konstig i armen efteråt, men det är sånt man får leva med hehe.

Nu kan man mer eller mindre säga att jag inte har några läxor den här veckan :) Måste nog plugga lite matte, men det är ingen big deal (haha McDonalds!). Skönt! Hatar och ha läxor :(

Övriga nyheter: Jag saknar Thom, träffade honom imorse, men jag saknar honom ändå! :( <3



En fin bild på mig och Tilde från festen i Lördags :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0