B-b-bula!

Jaaaaaaaaaaaaaaaaaa det är vad jag haaaaaaaaaaaaaaar (8), en bula på benet alltså haha :D Jag fick pedalen på en av motionscyklarna på mitt smalben igår när vi skulle ha spinning :D Ont? Ja! Klagar jag? Ja! Fast livet går ju vidare.
Jag var iaf duktig igår och gick till skolan, på jazzen OCH  baletten, även fast jag inte hade lust och göra nåt av allt det där. Detta resulterade i att jag får stå längst fram på "udda-dansen" i slutet :D Fast jag är även längst fram på afron, så jag hade väl inte brytt mig så värst mycket om jag inte hade fått stå längst fram... Usch jag babblar. Måste gå och borsta tänderna och bege mig mot busshållplatsen. Förresten så försökte jag göra havregrynsgröt idag :D Det vart lite geggigt, men helt ok!

Ha en bra dag folket, jag ska dansa ihjäl mig :D

Kommentarer
Postat av: Anonym

Det borde jag ju kunna fixa :) men jag är ju lite mer av en sångare! ;)

Jo, jag var faktiskt på Sveriges västligaste obebodda ögrupp x'D det låter fett weird x'D Men det var mysigt som fan. Öarna heter Väderöarna å ligger precis i horisonten om man ser dem ifrån land. Det var så tyst där ute och världens mest casual och rara värdshus... Mycket mys ;)

2008-11-26 @ 17:47:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0