Aj :(

Tror jag har fått feber .... Har ont i huvudet och ögonen känns jätte sega :( hittade inte termometern så jag kan inte ta tempen och mamma ligger och sover, så jag kan inte fråga henne vart den är heller. Bara för att hon sover nu så lär hon säkert sitta uppe halva natten och sen gå upp jätte tidigt och störa mig... Så typiskt att sånt ska hända när man bara vill sova och ta det lugnt.
Är inge hungrig heller, så det lär nog inte bli någon middag...
Just nu skulle jag bara vilja krama om Thom, saknar honom jätte mycket :(

Gjorde lite matte nyss... Det gick inge bra ... Jävla skit lärare varför kunde hon inte bara göra ett lättare prov från början? Jag hatar matte! För tillfället så har jag FYRA matteprov som jag oroar mig för! 3 omprov och ett som kommer snart, jag dör. Matte är inte min starka sida och det verkar som om det inte finns en enda person där ute som kan hjälpa mig med det heller. Ibland har jag bara lust och strunta i matten helt, men om jag struntar i den då struntar jag även i Danshögskolan. Man måste ha betyg i Ma,Sve och Eng för och komma in på högskolor. Finns det någon där ute som vill bli min privat lärare i matte???

Tror jag ska lägga mig och kolla på tv, får bara mer ont i huvudet av och sitta vid datorn :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0