Orkar inte

Nä jag orkar typ inte med bloggen längre ... Har funderat på och kanske göra den här bloggen lösenordsskyddad och sen starta en roligare blogg på blogg.se som inte handlar om mig direkt. För mitt liv är inge intressant (I know) och typ alla är antingen emot webblogg eller glömmer alltid  bort min adress, så det är ingen idé att jag berättar för folk om den här för typ ingen är här för och "stanna".
Får se hur jag gör, men det blir nog bra ... I hope.

Är rätt så deppig idag och vill inte göra nåt ... Skönt att det är påsklov snart igen ... typ 2-3 veckor kvar eller nåt :) Jätte skönt.

Har även ont i handleden igen :( Fick ont i Måndags när vi gjorde nånting på EOS'n och sen så igår så fick jag ont igen ... Min höft fuckar sig också, har väldigt länge upplevt att det gör ont om jag ligger på min högra höft mot ett hårt underlag och när jag gör "stora" sit-ups där man rullar upp hela vägen så klickar den när jag rullar ner och är ungefär halvvägs... Jag har hört att det är farligt om höften klickar, men jag har inte oroat mig så mycket för det. Fast i Torsdags så satte jag ihop dom två och tänkte att det kanske ändå är nåt seriöst som jag borde kolla upp. Har ju en tid hos läkaren typ den 11e så jag kan fråga då. Läkartiden är för att jag fortfarande inte har slutat klia :( Känner mig ärligt talat äcklig, känns som om det kliar för att jag inte duschar tillräckligt ofta :S Fast det är ju inte så, det kliar även precis efter att jag har duschat.

Usch måste ta och rycka upp mig nu, haha.
Vi har börjat med dansen till vårföreställningen på jazzen och på steppen så har vi börjat med dansen till påskparaden som för övrigt ska vara mellan stora torget och vaksalatorg på skärtorsdag :) Vet dock ingen tid än, men när jag vet så kommer det upp här på min tråkiga blogg haha.

Aja ska väl iväg och fortsätta tråka med min muterade höft (haha joke - bad one I know) på nån annan sida nu. Hoppas du får en bra dag :)

Kommentarer
Postat av: Jennie

hoppasd u mår bättre snart!

2008-03-09 @ 17:01:43
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0