Hej då

Tänker skaffa lösenord på bloggen ett tag för jag orkar inte med den och folk missuppfattar typ allt jag skriver. Kanske ska strunta i och ge någon lösenordet med så att bara jag kan läsa den och skriva mer personligt och INTE missuppfatta nåt...


Det här är ägnat till dig! Känns som om jag gör fel vad jag än gör. I sjuan/åttan då jag skolkade som mest då förlorade jag dig som vän bl.a. pga att jag inte gick till skolan och nu när jag går i skolan och går på mina danser på fritiden (som jag anser tillhör min utbildning) så känns det som om jag gör dig besviken och som om jag förlorar dig som vän igen. Jag förstår att jag inte kan be dig att säga åt mig hur jag ska leva mitt liv och så, men jag tycker du kan visa lite stöd. Om detta är till nån "tröst" eller nåt, så kan jag meddela att jag tänker sluta på 2 danser till nästa termin, så då kommer jag ha mycket mer tid och ork till att göra olika saker. Tänker inte skriva nåt mer för då lär det säkert bara bli ännu mera fel än det redan har blivit.


Tre roliga grejer som händer den här veckan är att på Tors så ska jag träffa en kompis som jag inte har träffat på ett tag. På Fredag ska de som vill på dansen få åka till Danshögskolan i Stockholm (superkul!) och titta runt/vara med på lektionerna typ :D Och på Lördag så ska jag, Mira och Sofie till Sthlm, dom två shoppinggalna freaksen ska säkert shoppa upp hela studiebidraget, medans jag som hellre vill spara pengar säkert bara kommer kolla på allt hehe. Jag vet att jag är tråkig :P


Är jätte trött både fysiskt och psykiskt sett :/ Märker det fysiskt sett genom att jag skadar mig väldigt ofta och är så trött på lektionerna så att jag knappt orkar göra något. Aja, är ju påsklov snart som tur är och då ska jag vila och sova en massa! Vad skönt :D Sen så är det dags och börja jobba igen, men det lär nog gå bra :)

På tal om och jobba så håller jag och Jonathan på och söker lite sommarjobb, tänker dock inte avslöja vad för slags sommarjobb det är för då kanske nån nyfiken rackare tar det :D Jag kan dock avslöja att jag tänker söka till drömsommarjobbet :D Om man kommer med så får man dansa en massa i ungefär 4 veckor sen så får man uppträda på stora torget :) Ångrar att jag inte sökte förra året, då fick man uppträda i bl.a. Malmö (tror jag) och så fick man betalt! Lyxigt värre, men jag bryr mig inte så mycket om pengarna. Så länge jag får dansa så blir jag glad, och trött haha :P

Ska nog ta och sova nu, är som sagt trött ... trött trött trött trött trött :P usch vad jag tjatar

Kommentarer
Postat av: Jennie

svar: hehe tack :D

2008-03-11 @ 07:20:33
URL: http://hallon8.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0