:(

Vadfan måste man göra för att få folk och lyssna på en ??!  Man måste typ svära för och få folk att lyssna på en är nog säkert därför jag är ett sånt jävla dampbarn som svär hela tiden runt folk. Jag har aldrig lärt mig att stå på mig, att inte ge efter för folks önskemål o så ... Och det har lett till en massa konsekvenser .. Antingen så ger jag upp hur lätt som helst och låter folk intala mig att jag har gjort fel och att det BARA är mitt fel! Eller så blir jag tokig och nästan slår ner folk för att jag inte vill lyssna på dom, det är typ vad jag har fått lära mig. Ingen har lärt mig att typ ta ett djupt andetag och räkna till 10 eller att prata lugnt och sansat med folk (jo, jag kan det med, men orkar inte alltid hålla på och tjafsa med omogna idioter som inte ens känner mig).

Orkar och vill inte skriva nåt mer just nu ...

Tänker inte låta er dumma människor få mig att tro att jag har gjort nåt fel när jag gör rätt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0