Sofia Boutella

*Puh* Är klar med arbetet om Sofia Boutella ... Var svårt att komma på en "fråga" (orkar inte förklara), men det gick bra tillslut, vart dock tvungen att göra det över msn .. haha pinsamt.


Förresten så tror jag att jag börjar tappa min talförmåga ... jag glömmer bort en massa svenska,spanska och engelska .. KATASTROF! Snart så kommer jag väl sitta och säga "bjääbkll'skkks" oO Haha läskigt ...


Usch min hjärna vill ta det lugnt nu så jag tror jag ska sluta blogga nu

image128

Sofia Boutella

Kommentarer
Postat av: Christoffer

haha ja men man kan aldrig vara helt säker;) ja jag fyller år den 2:a feb;)

2008-01-23 @ 22:28:41
URL: http://fisk33n.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0