Seven nation army

Gick och la mig redan 22 igår! Sjukt tidigt, så när jag vaknade imorse så var jag väldigt pigg. Hade ställt klockan på 8.30, men eftersom att jag var så pigg så gick jag upp direkt och snoozade inte så jag vart klar väldigt tidigit, så jag tog bussen som gick 9.30 istället för den som gick 9.50. Lite synd eftersom att Mira hade tagit den som gick 9.50 bara för min skull haha.


Första lektionen var jazz som var extremt krävande fysiskt sätt haha, men jätte rolig :D Alla borde åtminstone testa på att dansa någon gång, det är jätte roligt! Efter dansen så var det lunch och efter den så var det idrott och såklart så var vi tvugna att ha något extremt jobbigt ... spinning. Vi hade det förra terminen, men då körde vi bara i 30 min den här gången så höll vi på i 55 min, dock gick det snabbare den här gången :)
Efter det så var det dags för dansarnas allra första musik lektion, vi började med att fylla i ett papper där det bl.a. stod om man ville lära sig någon låt. Jag skrev seven nation army på elgitarr(fick dock hjärnsläpp då och kom inte ihåg hur man stavade army, så det vart arme haha pinsamt) och det skulle jag få enligt läraren :D
Efter att vi hade fyllt i lappen så fick vi välja ett instrument att spela, jag valde elgitarr haha. Innan vi började spela så fick Mira spela lite på trummorna (hon spelar på fritiden) hon var super duktig! :D
Aja, vi fick spela knockin on heavens door. Vart lite svårt att byta ackord hela tiden, men det gick bra och det lät hyfsat bra :)


Nu så sitter jag bara här och tar det lugnt, är grymt trött! Just det, är väl Ugly Betty ikväll? Det måste man kolla på :D

Btw, jag älskar,älskar,ÄLSKAR Jonathan <3<3<3<3<3

 
The White Stripes - Seven nation army

Kommentarer
Postat av: Juntao

Älskar dig med :)

2008-01-22 @ 19:32:12
Postat av: mira

het sida du :D supernice!

2008-01-22 @ 19:54:44
Postat av: Hannah

Jag började jobba på café när jag var lite yngre än vad du är nu och då var jag också helt allergisk" mot kladd och sånt men man vänjer sig förvånansvärt fort faktiskt. Haha.. ;) Sen har ju vi dessutom en lobby personal på "mitt" McD, vilket innebär att vi alltid har någon som går i lobbyn (där alla sitter och äter) och städar. Så det enda jag gör egentligen är att stå i kassan och lämna ut maten. :)

Enda minuset kan vara de gäster som ibland tror att dom äger hela världen och kan behandla en som skit men dom är som tur är inte många alls och de flesta kunder är hur trevliga som helst. :)

2008-01-23 @ 10:32:08
URL: http://narmince.blogg.se
Postat av: Christoffer

Hehe tack;D Och grattis i förskott eller om det nu är efterskott:P då du bara skrev 21:P men grattis iaf;D

2008-01-23 @ 19:15:33
URL: http://fisk33n.blogg.se
Postat av: Sophia

Oh du lyckades byta själv ;)

2008-01-23 @ 21:42:49
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0