*rap*

Mjo rapa är det jag har hållt på med som mest under helgen. Hehe Jonathan vart jätte chockad första gången han hörde mig rapa, jag rapar som en riktig karl och speciellt när jag har fått i mig lite kolsyra, som jag fick massor av i helgen :P


Vi hade en väldigt trevlig helg även fast vi inte gjorde så värst mycket :)
Hehe älskar Jonathans "EN FÅÅÅÅÅGEL!!" Haha bäst :D




Har typ inget mer att skriva just nu, vet inte om jag blir helt livlös och deppad av och sitta vid datorn eller av och inte få vara med J :/ Är nog en blandning av båda ... Konstigt, brukade bli jätte glad av och prata med alla på nätet .. Fast jag pratar typ bara med 2 från den tiden :S

image120

image121 Garvade åt den här bilden i evigheter :P Näsan ser så rolig ut :P

Kommentarer
Postat av: Juntao

En FÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅGEL ;D

Du skulle ju radera den bilden på mig :O

2008-01-13 @ 21:47:58
Postat av: Sooz

Hehe fågelälskare ;) Vi får ta och fågelskåda nån dag ;) Hehe :p Jaså skulle jag ? (a)

2008-01-13 @ 22:22:52
URL: http://Sooz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0