Paradiset

Ååh .. Jag vill så himla gärna bort till en tropisk ö med vita stränder, varmt turkost vatten, palmer, hängmatta ... Åh ..

Jag låg typ och halvsov (tror jag) i Lördags (tror jag), jag "drömde" att jag satt på en vit strand med det turkosa vattnet framför mig. Jag tog upp lite sand i min hand och det kändes så verkligt, men sen så vaknade jag upp till verkligheten :/


Uggh .. Åh .. Blä ..

image134

Hur mycket kan det kosta att åka till ett sånt här paradis?

Någon som vill följa med mig?

Kanske kan önska mig en sån här resa i födelsedagspresent (när jag fyller 18)




Jag tänker för mycket



Kommentarer
Postat av: Juntao

Så du blev lessen när du vakna i lördags? :O ;)

2008-01-28 @ 16:50:52
Postat av: Sooz

Hade blivit det om inte du hade legat där bredvid mig :)

2008-01-28 @ 16:58:56
URL: http://Sooz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0