O.. rka

(Skrev det här inlägget igår, men webblogg fuckade sig så det gick inte att publicera det)



Det har gått 3 dagar ur mitt "nya" liv och jag känner redan att det kanske är för mycket (tänker dock inte ge upp!).

Har matteprov imorgon, kommer gå åt pipan ... Ingen idé att vara positiv här inte hehe.
Har även SO prov på Fredag, det kan kanske gå bra om jag pluggar lite imorgon och sen på bussen på Fre.
Mitt svenska arbete kommer bli kort och tråkigt, eftersom att min lärare inte "kunde godkänna" mitt förra arbete, så jag vart tvungen att radera allt förutom fakta (som var mindre än en sida) och göra om allt ... Som jag inte har gjort.
Usch, det är sånt här som får folk att hoppa av skolan. Fast jag ska nog inte göra det, tror inte jag får fortsätta dansa då haha.

Aja, jazzen igår gick bra fast var väldigt svår. Bra det så man utvecklas mer. Hoppas jag blir lika duktig som alla andra i gruppen.
Streetdancen idag gick också bra, men den var grymt svår. Jag förstår varför Sofie är så jäkla duktig, läraren lärde ut en massa svåra steg (eller var väl inte så svåra, men det gick snabbt och dom var små). Fast det är ju också väldigt bra för då kommer man utvecklas mycket där med.

Är jätte sugen på och koreografera, kan dock inte riktigt göra det här hemma är ju så jäkla litet. Kan iofs "hyra" en av danssalarna i skolan, men lite tråkigt att sitta där helt ensam och inte komma på nåt och så kanske tåspetsspöket kommer haha. Kanske kan fråga någon om den vill följa med mig, tvivlar dock på det.
Allahdamnit, inte vara så negativ ><

Funderar även på att skaffa en ny msn igen (eller ja igen och igen skaffade en ny för ca 2-3 år sen) där alla de som vill prata med mig får adda mig för just nu finns det nästan inga alls på min lista som pratar med mig eller ens verkar intresserade av och prata med mig ... Eller så kan jag ta bort dom (även fast dom kan vara trevlig när jag väl pratar med dom) och låta de pratglada vara kvar .. Äh får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0