"Nu bloggar du unga dam"

Hårda ord från en envis man vid namn Jonathan :P Haha

I Fredags så firade jag och Jonathan våran 2-månadersdag :) Har gått väldigt snabbt, men känns ändå som om vi inte har varit tillsammans sådär jätte länge. Känner mig iaf jätte bekväm med honom, har aldrig känt mig såhär bekväm med någon, lite läskigt att lita på någon så pass mycket så snabbt, men jag vet att Jonathan är en bra kille som inte tänker/vill såra mig och så känns det jätte bra att alla som har "uttalat" sig om honom bara har sagt bra saker om honom som typ "han verkar vara en bra kille" och så. Fick höra precis motsatsen med mitt ex, haha dum var jag också som inte lyssnade på mina vänner. Aja hakuna matata eller nåt ;)

Han köpte en fejk-ros (haha det låter hemskt, men hellre det än en riktig, den kommer hålla för evigt) till mig som är jätte fin och ett miranda kort som jag tyvärr glömde där. Jag var pank som bara den så jag kunde inte köpa nåt, men han fyller ju år snart så då får det bli nåt extra fint :)


Rosen


Under helgen så kollade vi på film/tv och var ute med hunden, Bosse ;)
Skönt att ta det lugnt på helgerna och bli kramad och pussad på en massa av en underbar kille som älskar en minst lika mycket som man älskar honom tillbaks :) <3

Haha vilket "snuttepluttigt" inlägg det här vart, brukar inte vara sån här, men kände att min lilla pluttefnuttsnutt behövde ett eget litet inlägg eftersom att han inte fick någon present i Fredags :P


Älskar dig Jonathan

image133

Kommentarer
Postat av: Juntao

Hehe =) u är för underbar

2008-01-27 @ 22:09:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0