Nk dag

Mina fötter var i himmelriket igår, då testade jag äntligen fotbadet mamma (+ jag lite grann :P ) fick i julklapp av min bror.
Efteråt kändes fötterna jätte fräscha och pigga.


Idag så var jag så dum så jag gick och la mig 4.30. Damn Simple Life! :P
Gick iaf bra att gå upp 10.30.
Jag tog 7an ner till stan runt 12.15 och vem gick inte på vid täljstenen om inte min gamla lärare som jag hade i typ 4/5an. Hon är en av de bästa lärarna jag någonsin haft, hon betydde och betyder fortfarande väldigt mycket för mig så det var jätte kul att träffa henne igen.


Efter det så mötte jag Sofie och Mira nere på stan, var jätte konstigt att träffa dom igen, men kul.
Vi gick till biblioteket och började jobba med NK arbetet.
Runt 14 så gick vi för att fika, men när vi väl kom upp på fiket och såg hur mycket allt kostade så bestämde vi oss för att gå till subway. Efter att ha käkat våra smörgåsar så köpte vi kakor, mums det var jätte gott! + Att det var första gången Sofie var där och åt och stackaren visste inte att man fick ALLA grönsaker på mackan om man sa att man ville det haha och stackars Sofie är allergisk mot frukter/grönsaker med kärnor så hon vart tvungen att plocka ur bl.a. tomaten och lite annat.

Efter att ha ätit klart våra mackor så gick vi ut på stan och frågade folk vad de gjorde för att förhindra växthuseffekten, dock inte jag haha vet inte vad som hände jag vart bara helt stum.
Vi gick även runt i lite olika affärer och i en affär så hittade jag och Sofie världens coolaste tights som hon senare köpte.

Vi gick senare tillbaks till biblioteket och dubbelkollade allt och efter det så skildes vi åt och åkte hem.
På bussen så var det 3 tjejer som stirrade på mig som bara den. Den ena är dotter till en av min mammas bekanta och de 2 andra har gått i samma skola som mig, om jag inte minns fel så är de ungefär 1-2 år yngre än mig.
Hatar när folk stirrar på mig och jag är så jäkla feg så jag vågar inte stirra ut dom som Sophia gjorde en gång haha, den galna gorillan :P


Tidigare ikväll så tog jag även ett bad, vääldigt skönt.

Måste fortsätta med mitt NK arbete nu, men får se om jag orkar eller om jag blir tvungen att stressa en massa imorgon.

image111

Sofie och Mira's hand


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0