Luftens hjältar!

Mjo, stackars Sofie Lofie var sjuk idag, stackaren. Får hoppas att hon kommer tillbaks imorgon :)


Idag så påminde Mira mig om Luftens Hjältar introt, haha jag har inte hört det på aslänge så jag youtubade (haha kan man säga så? :P) fram det och gissa om det kändes konstigt att höra den låten igen haha.



Förresten så har jag även lagat middag själv, vart spaghetti med köttfärssås och det vart faktiskt rätt så gott :)
Just nu så gör jag en kladdkaka, haha vart så sugen på det så jag kunde inte motstå att göra en. Kommer nog dock inte orka äta upp hela så jag kanske tar med mig resterna till skolan imorgon så alla små godismonster (*HOST* Mira haha) får i sig sin dagliga sockerdos :P

Woho, den vart precis klar och ser jätte god ut, ska bara låta den svalna en stund :)

Kommentarer
Postat av: Juntao

Luftens hjältar :D

2008-01-25 @ 10:25:46
Postat av: Sooz

Oh yeah ;)

2008-01-27 @ 19:49:42
URL: http://Sooz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0