Kullerbyttor

Vaknade i Fredags och hade ont i halsen, har dock haft lite ont sen i typ Onsdags, men i Fredags så kände jag att det kanske var bäst att stanna hemma eftersom att två i min "umgängeskrets" har varit rejält sjuka och varit tvugna att ta pencillin ... So I did.


Senare mot eftermiddagen så började jag må bättre så jag bjöd hit Jonathan, fast först så gick jag och handlade, jag bröt mitt löfte om att inte gå in i den nya Lidl (bojkottar inte, men är arg för att dom byggde den, det var jätte fint där innan) aja där så hittade jag leverpastej för 9 kronor! Sjukt billigt, jag hade inte råd med nåt dyrare så jag tog det (köpte den för att J inte gillar ost och det var det enda vi hade hemma förutom margarin aka smör). Efter det så gick jag hem och så kom J hit.
Det första vi gjorde var och börja äta en massa mackor och till min stora förvåning så var 9-kronors-leverpastejen väldigt god! Den ska jag definitivt köpa igen.

I Lördags så mådde jag ännu bättre så då gick jag och J och handlade, första gången vart det bara kaputt så vi gick en gång till på kvällen :) Senare på kvällen så kollade J på handboll medans jag bakade muffins :D Dom vart helt okej faktiskt och ännu senare så kollade vi på Grease, jag har faktiskt aldrig sett hela filmen, utan bara delar ur den och den var faktiskt bra jag förstår varför det är en klassiker :P


Idag så låg vi mest i sängen och kollade på tv, kollade även på handboll ... Inte så roligt, men roligt att Sverige vann iaf :D
Anledning till min rubrik är att jag sa åt J att göra en kullerbytta i min säng, men han sa att den säkert var för liten och att jag skulle göra en först så jag gjorde en och det gick bra, men jag märkte att sängen var för liten för honom. Efter det så la vi oss och då tänkte jag att jag skulle göra en "halv bakåtkullerbytta" så jag hade bak benen, men sängen är ju så ostabil så jag gjorde en hel bakåtkullerbytta och jag var inte beredd på det så jag hamnade jätte konstigt med min nacke och hörde hur det knakade till! Haha jätte läskigt, det gjorde lite ont, men gick över efter att jag hade vilat huvudet ett tag haha :P
Så barn gör inte kullerbyttor om ni inte är uppvärmda! :P
image123 (Var så jag ville göra! Har dock aldrig lyckats förut :P)


J åkte hem runt 18.30 :( Trist :(
Jag kollade på singing bee nu ikväll, hehe roligt, men vad läskigt och sjunga inför en massa människor, dansa går bra, men inte sjunga usch usch läskigt! Haha :P
Aja bra att en dansare vann ;) Han såg så flummig ut när han skuttade omkring överallt haha :D


Förresten så testade jag en väldigt udda, men god sak i Fredags! Jag mosade en kiwi och hade på det på bröd, slemmigt men mättande, som Pumba hade sagt :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0