Hackad msn + sidan där kanske DITT lösenord finns!

Som de flesta med bdb har hört så lyckades någon/några ta sig in på bdb och ja bla bla bla ni har alla hört den där historian. Aja iaf så låg mitt lösenord till både bdb och msn (osmart och ha samma lösenord detta har dock blivit fixat) på bl.a. den här sidan http://www.flashback.info/showthread.php?t=604174&page=3 .
Aja som tur var så var min vän Jåwnis inloggad  och han märkte ju att det inte var jag som skrev så han lurade den här personen att klicka på en länk så att han kunde "få" personens IP adress, han lyckades. Efter det så lyckades Jåwnis få den andra personen att avslöja mitt lösenord så Jåwnis loggade in på mitt konto och ändrade mitt lösenord så att ingen annan skulle kunna logga in. Tack Jåwnis! <3
Nu så har jag minst sagt ett krångligt lösenord på både msn och bdb (även alla andra sidor jag är medlem på), men ska nog ändra mitt lösenord på bdb (även fast det inte är samma på msn).

Aja nog om det, idag så hade vi våran andra danslektion i skolan :) Gick bra och läraren var inte jobbig *phew*.


Ska lägga mig tidigt idag, låg och messade med min sötboll tills ungefär 2.30 eller nåt sånt igår så är rätt så trött idag + att jag måste ringa till UDA imorgon på morgonen :)

Har nog inget mer att skriva just nu ...

Kommentarer
Postat av: Hannah

Man kan ju inte klaga på lönen, det är ju pengar till en själv. ^^ Vi tjänar efter hotell och restaurang avtalet vilket innebär att om mna är 20+
(som jag) och inte är "kvalificerad" restaurangpersonal så tjänar man 91 kr/timme dagtid och 121 kr/timme på natten. :) Men för att få jobba på natten så måste man ha fyllt 18. Jag tror att hela det avtalet finns på www.hrf.net om du vill kolla vad du skulle ha tjänat och så. :)

Jag är 87:a så är 20 år exakt, fyller 21 i juli. :p

2008-01-15 @ 10:48:22
URL: http://narmince.blogg.se
Postat av: Anonym

Ett tips, ha stora och små bokstäver i lösenordet ;)
Det går inte att hacka fram!

2008-01-23 @ 22:55:02
Postat av: Sooz

Jag visste inte att man kunde byta lösenord på msn så jag hade kvar mitt gamla lösenord som jag kom på när jag var runt 13-14, men nu så har jag ett väldigt svårt lösenord som jag knappt kan själv haha :)

2008-01-24 @ 18:49:08
URL: http://Sooz.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0