Fruitoholic

Idag så kom min mamma in på mitt rum och sa "det är någon här som vill hälsa på dig" vem kan det vara tänkte jag och försökte titta bakom min mamma, plötsligt så såg jag en brunaktig sak slinka in vid dörren så jag tittade ner och vem var det om inte grannens katt haha. Den lilla saken hade slinkit (säger man så?) in när min mamma gick in.
Så jag lekte och gosade lite med den och sen så fick den gå hem igen.


Efter det så vart det lunch. Var verkligen inge sugen på det min mamma hade gjort :/ Vet inte varför jag har blivit så anti-stora måltider, vill typ bara småäta hela tiden, men jag tog lite mat och efter det så åt jag 2 mandariner (rätt så små), en banan och en kiwi! Brukar inte äta så mycket frukt på en och samma gång. Senare så åt jag en banan till, haha undra om jag har fått i mig 500 g än ? :P

Har även gjort klart NK arbetet, vart inte särskilt nöjd, men det får duga.



Kisse missen (bilden är tagen vid ett annat tillfälle, gjorde även det där med spegeln för ett tag sen :P)

Kommentarer
Postat av: S A R A

haha åt en fruktasallad till frukost, så ett äppel, päron banan & clementin har jag fått i mig ;)

2008-01-08 @ 17:51:54
URL: http://zaaurahs.webblogg.se
Postat av: S A R A

svar: asså jag vet inte efter ett tag så blev jag lite hungrig ju typ jag åt vid 7 sen blev jag hundrig vid halv 11 typ, fast jag fick lite onte i magen, är inte van vid att äta sååå mkt frukt på en gång.... ha en fortsatt 3vlig kväll =)

2008-01-08 @ 20:48:32
URL: http://zaaurahs.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0