Engelsktalande chattrum ?

Jag är på jakt efter 2 saker

1. Chattrum där man skriver på engelska

2. Gymnastikgrupper i Uppsala

Jag saknar att chatta med folk på engelska, no offence men jag tycker det är rätt så tråkigt att chatta med folk på svenska :S Är mycket roligare att snacka med folk som t.ex. bor i Indien eller nåt ...

Sen så vill jag börja på gymnastik för att bli mer flexibel och inte så jäkla feg över och testa nya akrobatiska grejer.


Förresten så vet jag inte vad jag ska göra till min födelsedag heller (är dock ett tag kvar), just nu känns allt väldigt tråkigt och deprimerande. Hade tänkt göra en sak, men det blir inget med det .. :/ Eller jo kan ju, men kommer inte bli som jag vill och på min födelsedag så vill jag ha det på mitt sätt och ingen annans!


Ska sluta skriva nu jag är så jäkla pessimistisk hela tiden.

Just det, våran modern lärare är sjukskriven så vi ska ha en annan, enligt en tjej som går i 2an så är hon den gamla modernläraren och jobbig :/ Just vad jag behöver ... en bajskorv som förstör dansen för mig ... GODDAMNIT!

Finnito eller nåt hejdå


Just det, jag är jäääääääääävligt trött på folk som är sådär löjligt kära i allt och alla, ja jag är också kär men jag beter mig inte som en mongolid apa bara för det. JA, jag vet att jag har gjort det förut och jag vet vilka förödande konsekvenser det för med sig så nej tack jag tänker aldrig mer bete mig som en dum apa och dissa alla mina vänner/internetvänner bara för en persons skull! Skärp er.

Sorry jag är pessimist ...

Kommentarer
Postat av: Hannah

Förbered dig nu. Du sitter väl ner och du har ingenting som kan gå sönder i närheten? Okej, är det fixat? Då kan du läsa vidare, jag jobbar på McDonals. :p Jag vet att jag kanske överdriver nu men folk verkar ha en tendens att bli lite chockade när jag säger var jag jobbar. :)

Jobbar du någonting eller är det bara skolan som gäller? =)

2008-01-14 @ 09:38:46
URL: http://narmince.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0