Dans,dans,dans ....

Skola imorgon .. hmm .. känns inte jobbigt och inte roligt heller ... eller jo roligt och få dansa igen, men vår knasiga balettlärare hade satt upp en lapp om att vi inte skulle ha balett imorgon så det blir väl ingen dans då ... Eller så var hon senil och så har vi det. Hoppas det, måste få dansa!!

På tal om dans så berättade Mira att dc skulle ha en gratis dansvecka som börjar den 4e Feb, man kanske skulle ta och gå dit. Fast kan inte dagen då det börjar, ska ju på konsert då :D Och om inte danserna på UDA har börjat tills dess så kan jag ju gå, man kanske kan få med sig någon som vill testa det man vill testa :) Även fast jag inte har nåt emot att dansa ensam, har ju gjort det i nästan alla år.


Har funderat på och börja på gymnastik. För och lära mig saker som kan vara bra att kunna inom dansen som t.ex. stå på händer, volter, hjula osv. Gick på gymnastik när jag var yngre och jag lärde mig och hjula snabbare än alla andra och jag var typ bäst också haha skryt skryt skryt ... Fast jag slutade där för det började en massa ungar som var jätte elaka.


Skulle även vilja dansa mer, men det blir väldigt dyrt... Får se hur jag gör, har ju redan mycket att göra på kvällarna så kanske inte ens har tid.


Usch, kom precis på att våran gympalärare (som även är min mentor) håller på och pushar oss jätte mycket till att hålla på med konditionsträning typ 3 ggr i veckan. Jag trodde och tror fortfarande att jag gör det när jag dansar, men enligt honom så är inte dans tillräckligt fysiskt ansträngande för att det ska anses vara konditionsträning.
Om det är sant så kanske man måste (måste väl kanske inte, men är väl bra) stanna kvar efter skolan ca 2-3 ggr i veckan och springa/gå på löpbandet oO
Haha jag hatar konditionsträning, jag har urusel kondition.



Usch är jätte seg i huvudet, men tror inte jag kan sova riktigt än, kommer nog bara vakna runt 23 och inte kunna somna om förrens typ 3 :/

Förresten så tror vet jag vad jag vill ha i födelsedagspresent (ett tag kvar, men vad gör det ? :D) jag vill ha presentkort :P Jag känner att jag vill storshoppa, gör det typ bara om jag är med mamma och det är jag inte särskilt ofta och även då så blir det bara nån tröja och nån liten grej :/ + att man inte behöver oroa sig för vad man ska köpa, för då kan ju jag bestämma det själv och då kan det ju inte bli fel :D


image116

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0