Chinchilla ?

Så var man tillbaks här i den gamla (gamla och gamla, jag har ju bara haft den i några månader) hederliga bloggen.

Har varit hos Jonathan sen i torsdags. Vi har mest tagit det lugnt och käkat godis, druckit läsk (vart alldeles för mycket godis och läsk) och kollat på tv/film.
Ja just det vi har även vänt på dygnet haha. Igår så kollade vi på Terminator 2 (braaaa film!) ända tills den tog slut 05.30.
Vi vaknade faktiskt rätt så tidigt, med tanke på att vi hade gått och lagt oss runt 6, vi vaknade runt 14.00.

Haha någon var glad


Usch, vet inte riktigt när jag vaknade till, men jag vaknade iaf till av att jag drömde om en skorpion som lyckades ta sig ur en låda och som typ landade på mig. Jag verkligen hatar och drömma om ohyror, de ska alltid attackera mig på nåt sätt haha. Kommer ihåg en gång när jag var liten så drömde jag om en humla som flög in i mitt öga, blech!

Klicka på egen risk *rysa*


Moving on.

Den lilla stygga pojken Jonathan började prata om att jag skulle skaffa en chinchilla när jag var hos honom, så nu har jag läst lite om dem och känner mig väldigt sugen på att skaffa en, men känns lite läskigt med tanke på att jag "bara" har haft små djur förut. Eller inte vår katt som vi hade när jag var några månader, men henne kommer jag knappt ihåg, sen dess har jag haft en sköldpadda (från Kuba haha) och 3 hamstrar varav två var dvärghamstrar och en var en rex (långhårig hamster) och så kan de leva upp till 20 år (fast oftast i 7-10 år) och jag vet inte om jag ska flytta inom den närmaste framtiden och om jag kommer kunna ha några husdjur då, vill ju inte låta min mamma ta hand om djuret, det är ju trots allt jag som vill ha det så det är ju jag som ska ta ansvaret.

Aja, ska prata med mamma och se hur vi gör. Vill iaf inte ha en hamster, de lever i typ 1-2 år bara :/

image110

Visst är den söt ?! :D



Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag tycka du ska skaffa :D

2008-01-07 @ 12:54:49
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0