Balett

Hade min första balett klass  (utanför skolan) idag :) Har fått en ny lärare som heter Gita, hon är jätte bra, men kör på lite hårdare än min förra lärare (Rosa). Personligen tycker jag att det är bra, kommer nog utvecklas väldigt mycket på ett positivt sätt den här terminen :)
Imorgon så blir det jazz på morgonen och kvällen (yay), har börjat på en danslinje så jag dansar jazz 2 ggr i veckan (utanför skolan) istället för bara en.

Great news, ingen gympa imorgon. Får se om våran musiklärare är där, om han inte är där så slutar vi efter jazzen (hoppas,hoppas,hoppas..)

Är jätte trött så jag tror jag ska sova nu så jag är pigg och "alert" imorgon.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0