Anmälan - Ny bloggdesign

Fick hjälp med designen idag av Sophia :) Kanske tar och byter ut min header mot en liten "personligare" eftersom att vi bara gjorde den där lite snabbt, men resten ser väldigt bra ut enligt mig :) Så tack So-pi-pi ;)


Har varit en väldigt soft dag, rätt så psykiskt krävande, men soft.
Hade modernt först sen efter det så lyckades vi i dansklassen fixa så att vi fick ha EOS med teater eleverna, annars så hade vi haft håltimme på 3 timmar för att senare ha EOS :/ Så vi slutade runt 14 :)
Jag gick in till stan (super skönt faktiskt) där så mötte jag först Sofie och Mira som hade tagit bussen in till stan, så vi gick runt i kanske 5 minuter. Efter det så gick jag till Åhléns och mötte Emma (Sophias kusin) och efter ungefär 5 min så kom Sophia och vi började bege oss mot lite olika affärer.
När vi gick runt där så mötte jag S & M igen! Haha, lite lustigt. Sen så gick vi till Max för att E & S ville låna toaletten och då ser jag M & S igen! Dom små minikaninerna satt där och käkade pommes.
Aja, sen så fortsatte vi 3 att gå runt på stan. Runt 15 så var Sophia tvungen att gå på en jobbintervju och Emma skulle träffa en kompis så jag och Sophia började gå mot stället där intervjun skulle äga rum och ännu en gång så träffade vi på S & M haha, vad är oddsen för det ?

image93



Gick bra för Sophia under intervjun och hon fick jobbet :)
Efter jobbintervjun så åkte vi till polishuset där jag hade lite saker och göra och efter det så åkte vi hem till Sophia.
Vi var båda hungriga som vargar och vart väldigt VÄLDIGT glada när maten vart klar, jag åt nog dock lite väl mycket, men gott var det .. Som bara den haha.

Sen jag kom så har jag typ bara suttit vid datorn, kollat på tv, varit trött/ lite nedstämd och duschat.

Kommentarer
Postat av: Sophia

mm hungriga som vargar var ordet ;D

2008-01-22 @ 09:22:05
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0