Åh, vad det kliar!

Har ingen som helst aning vad det är för fel på mig, men det kliar så in i h*lvete ÖVERALLT! Det har gjort det i några veckor nu och jag vet inte vad jag ska ta mig till :/ Kliar mig även väldigt hårt, har rivmärken överallt, ser nästan misshandlad ut oO

HELP ME!

Aja iaf, glömde skriva att jag frågade min mamma om hon skulle låta mig åka utaomlands ensam med en kompis och hon sa ja så jag kollar på lite olika resor (kli paus, sköööööööööööööööööööönt, bra att man är hyfsat vig så man når överallt, oops got an itch) för skojs skull. Får se om jag hittar nåt trevligt, kollar just nu på nån ö i Grekland :) Mysigt ... Kanske är det min kliande kropp behöver, lite sol och bad *drömma*

image114

Kommentarer
Postat av: Sophia

Jag träffade också Pipsa, men hon kände inte igen mig haha. :P i kan åka! Jag kan ju språket med..men det är ju det att jag inte tror jag får åka ensam med en kompis försen jag är 18..ett år kvar ju.

2008-01-07 @ 23:24:14
URL: http://sophiahjartajonas.blogg.se
Postat av: Juntao

Utan mig? :O ;)

2008-01-08 @ 03:18:57
Postat av: Sooz

(Till Juntao) Du och jag vi kan åka till Spanien, så får du lära dig en massa spanska ;)

2008-01-08 @ 13:54:45
URL: http://Sooz.webblogg.se
Postat av: Juntao

Va bra ;)... vi skiter i grekland xD där har jag redan varit två gånger ;)

2008-01-08 @ 15:34:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0