PINGU <3

Trodde jag skulle vara helt ensam nu i helgen, men det vart lite ändrade planer så jag var med världens bästaste Jonis :D Vi möttes på stationen efter skolan i Fredags och gick runt på stan ett tag i väntan på att klockan skulle bli 16.00. För då skulle vi möta Sophia så skulle jag lämna tillbaks ett par skor jag hade lånat.
Efter att ha gjort det så åkte vi hem till sötbollen och chillade och det var väl typ det vi gjorde hela Fredagen.

På Lörden så gick vi till affären och handlade lite gött gött i gött gött, jag köpte chips haha fy skäms på mig, men det var jätte gott och jag kände att jag förtjänade det :D Senare på kvällen så gjorde jag mig iordning för att åka hem, men då kom Jonis pappa och sa att han kunde skjutsa hem mig på söndag. Så jag stannade hela helgen och fick skjuts hem idag :)

Förövrigt så älskar jag Pingu <3 Både originalet och den här versionen haha.


Kommentarer
Postat av: Hanna

visst e pingu sööt?:)

2008-02-10 @ 17:54:02
URL: http://Haannas.webblogg.se
Postat av: Juntao

*host* jag gillar pingu oxå ;) *host*

2008-02-11 @ 16:57:09

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0