Love is only a feeling

Min vecka har varit väldigt ansträngande fysiskt sätt, men jag behövde bara vila upp mig i ca 1 dag så var jag "ok" igen :) Så det är nog inte skadligt på något sätt.

Fick reda på att några från min jazzlinje och från en annan jazzlinje kan få 9 gratis stepplektioner och senare få vara med i en påskparad. Jag ska definitivt dit och fråga om jag får vara med, har redan varit och fixat stepp skor hehe. Lånade dom i skolan, bra att man går i en dansskola så man inte behöver köpa allt som man bara ska använda ett fåtal gånger.

I Fredags så kom Jonathan hit och så fick han sina två födelsedags presenter (han fyller år idag, så grattis älskling <3 :)). Han fick ett par hörlurar och en herr nilsson apa. Vi kollade på en massa olika filmer och var och handlade godis :) Var en mysig helg.

Kollade igenom en mapp med lite "gammal" musik som är från bl.a. typ sjuan. Nu när youtube finns så sökte jag efter lite olika gamla videos som betydde mycket för mig på den tiden och jag hittade en som jag får både en bra och dålig känsla av och höra ... Jag lyssnade på den här låten under den perioden då jag var som gladast och hade en massa vänner över hela världen (ja cyber vänner..) och i skolan med då ... Och jag var verkligen BEROENDE av det här bandet och nej dom var inte ett "joke-band", vart så himla arg när en man (typ per nånting) på aftonbladet skrev att om man tyckte om det här bandet så var det som att tycka om klamydia .. Fy fan, fattar inte att dom kan publicera nåt sånt?! Det är precis som och säga att t.e.x. alla som tycker om Darin är dumma i huvudet och är fjortisar med tandställning (t.ex.!) det är ju inte sant alls! Tycker inte om Darin, men jag håller inte på och säger att hans fans är dumma som tycker om honom. Om någon undrar vilket band jag menar så är det The Darkness och låten jag pratade om är Love is only a feeling.

Jag älskar den här låten och kommer alltid göra det ... Hehe kunde texterna till typ alla låtar utom en på deras första album. Man kanske skulle ta och lära sig dom igen. Jag saknar den gamla goda tiden .. Aja, måste blicka framåt. :)

Har även plattat håret idag, slog nog mitt personliga rekord tog "bara" 1 H och 2 min att platta det hehe.
Just det, ska på KoRn imorgon :) Tar tåget härifrån 16.09 så ska jag möta min bror på stationen så börjar konserten 19.30 :) Ska ta massor av bilder, om jag kan .. Har ju ståplatser, vill inte att någon ska hoppa på mig så jag tappar mobilen :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0