Läser folk sånt här?

Verkar inte så.

Var alla hjärtans dag igår och jag hade värsta turen och fick vara med världens underbaraste pojkvän :) <3 Av honom så fick jag en Miranda björn (en sån där som kostar typ 300 kr! :O :O :O) och ett kort där det stod "jag älskar dig". Jag har ofta tittat på såna dära björnar, men alltid tyckt att dom är på tok för dyra och att man måste vara rätt så "rik" eller tycka om någon extremt mycket för och ge någon en sån, så allt jag fick ur mig när jag öppnade paketet var "OFTA?!" haha. Jonis frågade mig om jag tyckte om den och jag var helt stum så jag bara nickade som en galning haha.



Just det, i Tisdags så tog jag med mig 3 låtar som jag gillar till musiken. Jag tog med mig

SlipKnoT - Vermillion
The Strokes - Heart in a cage
och Alex Gaudino feat Crystal Waters - Destination Calabria

Haha ingen tyckte om den första (suprise suprise), men dom två andra gick lite bättre iaf.

Idag (vet att jag hoppar mycket mellan dagarna) så fick vi sluta runt 10.30 jätte skönt! Och så fick vi reda på ungefär vilka betyg vi har i Svenska och Engelska. I Svenska så har jag G+ och i Engelska så har jag VG :) Det är typ dom betygen jag brukar få (om jag anstränger mig hyfsat mycket) så det känns helt ok, men vem vet saker och ting kanske ändrar på sig tills vi får slutbetygen, vi ska ju trots allt få en ny lärare i Sve/Eng för våran lärare är gravid och ska ha mammaledigt nu ett tag :) På tal om gravida och sånt så är våran jazzlärare också gravid så vi kommer få en ny jazzlärare till nästa termin. Hoppas det blir nån bra som typ Lisa eller Hea på UDA :P haha.

Ja just det, igår när det var alla hjärtans dag så hade jag och några tjejer till i klassen bestämt oss för att ta på oss något rött tills just den dagen. Såhär såg jag ut då och ja det var iskallt att gå runt sådär haha!

image141
image142


Ska sitta här och vänta på min underbara pojkvän nu :) Btw, fyller 17 om 6 dagar ... Fast jag hade hellre fyllt 18 hehe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0