*Pew pew*

Har inte haft tid och blogga. Mina dagar har bestått utav dans, dans, dans, läxor, dans och andra små saker, men främst... Dans :P Så när jag väl har haft tid till och ta det lugnt så har jag bara gjort det och inte brytt mig om något annat, inte ens läxor. Nu kommer säkert någon tänka nåt dumt om mig, men jag tycker inte det är så hemskt att min första prioritering här i livet inte är en engelska bok om en "häxa" eller en samhällskunskap's läxa. Jag vill hålla på med dans, då spelar det ingen roll om jag inte har VG i SH.
Anledning till att jag har dansat så himla mycket är att jag har föreställningar den här kommande veckan och fler föreställningar i januari.
Föreställningen som är nu i December är för skolan. Nästa föreställning "tillhör" Uppsala Dansakademin. Temat för den är jazzdansens historia. Lite trist att biljetterna är så dyra bara, annars så tror jag att fler hade kommit. Om någon vill läsa om den så kan den göra det här :) Förstår dock inte varför den heter "Jazz Dance Story - from cakewalk to streetdance", vi har inte med någon streetdance alls. Eller om vi har det så har jag inte fått veta det.

På tal om den där häxboken, så tror jag att jag ska läsa den ikväll. Undra om man kanske ska köpa pepparkaksdeg och göra pepparkakor? :D Ååh, tror jag ska göra det. Var längesen jag gjorde pepparkakor!
Willy's here I come!



Den 6e vart det två månader :) <3

Just det två saker till, finns det någon där ute som kan tänka sig och ta lite fina dansbilder på mig? Jag vill ha några haha.

Sen så måste jag ladda upp denna video

Lady Gaga - Poker Face

 

Kommentarer
Postat av: fredrika

Hahah, jag förstår precis ;) Just nu är det faktiskt ett SPRINT-program som lockar mest, du vet, man läser allt på engelska. Det verkar lite grymt ;)

Det är verkligen värt besöket på pressbyrån kan jag säga, Corey säger så mkt intressanta och grymma grejjer x'D ;)

2008-12-07 @ 20:01:47
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0