Gör nåt bra!

Blir irriterad på folk som lämnar omogna och dumma kommentarer efter sig som även innehåller en massa väldigt synliga och löjliga stavfel... Det är ingen som har gjort det här mot mig, men det var en tjej (som går i samma skola som mig) som gjorde det på några av min väns bilder... Sen så vågade hon inte prata med mig så hon blockerade mig, men efter det så skickade jag ett mail till de som driver sidan om hur omogen hon var.

Aja, tänkte även skriva om en till sak. P3 och SVT har ett samarbete som heter musikhjälpen där man får ta kontakt med dem på valfritt sätt och samtidigt önska sig en låt. De kan inte garantera att ens låt kommer med, men pengarna går till Radiohjälpen :) Du kan läsa mer om det här.  (Du kan även klicka på bilden här nedanför)


Kommentarer
Postat av: Fredrika

Yees, det är det som är så chill med SPRINT! Det är exakt samma arbetsplan som vanliga sam 8) du måste se de filmerna! Grymma som fan 8) om du har sett Hancock med Will Smith, så minns du säkert det franska bitch-barnet med långt blont hår som han kastar upp i luften? Han spelar iaf huvudroll i senaste Halloween. Grym är han ;)

2008-12-19 @ 16:58:36
URL: http://www.freudrischen.devote.se
Postat av: Fredrika

btw, har planer på att sjunga Bother på ett musikcafé med klassen i vår ;)

2008-12-19 @ 18:01:06
URL: http://www.freudrischen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0