We're all just a little bit crazy

Fredag! Oh yeah, den här veckan har gått helt otroligt segt. Det känns som om jag har gått i skolan i en månad nu, haha. Får hoppas att veckorna börjar gå lite snabbare nu när man har börjat komma in i rutinerna, gå upp på tok för tidigt, gå i skolan, komma hem sent.

Jag kom ihåg att plocka upp kameran idag, så det vart lite bilder :D Är kul och kolla på gamla bilder, speciellt från skolstarten.

På tal om skolan och så, jag missade bussen imorse med en minut! En liten ynken minut, suck.. Men som tur var så kom sjuan efter några minuter och jag hann med arton från Stora torget + att Sofie också satt och väntade på arton vid Stora torget, så man fick lite sällskap till skolan :) Efter det så¨var det dags för jazz. Jobbigt, men kul. Jag märker att min kropp har fått vila på tok för länge! Nästa år så måste jag ta sommarkurser! Sen så vart det samhällskunskap, mmm jättekul ... Not!
När skolan var över så gick jag och hälsade på min sötboll (Jonathan), han praktiserar på ett rehab för hundar och katter (tror dom behandlar katter med). Det var en jätte söt tollare (hundras) där, jätte liten och charmig :D Sen så tog jag arton hela vägen hem... Var skönt att bara sitta och titta ut och inte känna att man var tvungen att skynda sig hem.


 
India (vår Amerikanska utbytesstudent), Mira och Sofie



Mira, jag och Aleks :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0