Rubrik:

Blä blä och blå ... Så, nu har jag iaf påbörjat mitt inlägg.

Jag undrar ... vilka andra benor finns det förutom:
Ingen bena
Mittbena
Snebena
Och zickzack bena

Det är ett stort mysterium som jag känner att jag borde ta reda på ... 
För lite mer än ett år sen så fick jag ett manikyr-set av en moster (om jag inte minns fel) ... Funderar på och kanske använda det nu igen. Har bara använt det en gång förut och då vart det helt okej, för och vara första gången jag gör det på mig själv.  Enda problemet är att alla mina naglar är i olika längder så det ser lite konstigt ut ... Så den otroligt stora frågan är, ska jag göra det eller inte? To be continued...
Funderar även på att åka till New Yorker igen och köpa lite fler tröjor, det är värsta super rean just nu :O Finns jätte många tröjor från 29-39 kronor. Jag fick med mig hem 2 st när jag var där i Torsdags :) Känner att jag behöver lite fler kläder ... Eftersom att jag går i en snygging-klass och jag är fuling i den. Jovisst, jag kan vara ytlig jag med och bry mig om mitt yttre.
På tal om saker man behöver köpa, så vill jag också köpa en ny svart ögonskugga (min nuvarande suger). Använde svart ögonskugga nästan varje dag under hela sjuan och jag tycker det såg rätt så snyggt ut. Får inte bli en med glitter isf ..

Jag vill ha pannkakor med sylt och grädde ... Kanske även med socker ... Har velat ha det ända sen igår. Får se om det blir några när jag kommer hem. Tror inte det ...

Planer för veckan (wow, för första gången under sommaren så har jag planer):
Mån: Tid hos läkaren
Tis: Tid hos tandläkaren
Ons: Tid på BUP
Tors: Skolan börjar
Fre: Skola och ha tråkigt
Helgen: Säkert ha tråkigt

Sista funderingen: Ska jag klippa i Stålmannen-tröjan?


Kommentarer
Postat av: Juntao

Så de ska bli tråkigt i helgen? :O fy inte klippa i ståliströjan :O

2008-08-17 @ 20:44:52
Postat av: Miris

AH snart är det skola, vi måste åka buss tillsammans!

2008-08-18 @ 11:13:38
Postat av: Sooz

Haha vet inte om det kommer att bli tråkigt i helgen :P Jag vill klippa i den lite grann :D

2008-08-19 @ 18:41:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0