HubbaBubbaBubbelgum

Skolan började igen i Torsdags, det var kul att komma tillbaks och se alla igen. Kändes bra med tanke på att sommarlovet inte vart alls som jag ville att det skulle bli. Det känns jätte konstigt att börja i tvåan, tiden går så himla snabbt! Helt sjukt att jag börjar 3an om mindre än ett år och sen efter det kommer att kunna göra praktiskt taget vad jag vill. För tillfället så är mina planer att åka till New York och dansa där för att sedan söka till Danshögskolan i Göteborg. Fast inget är ju bestämt än :)
Lite lustigt att Kumiko (våran japanska utbytesstudent) har åkt hem, men nu så har vi fått en ny från USA. Hon heter India och kommer från Vermont (kommer inte ihåg vart det ligger haha). Jag måste ta mig mod till att prata en massa med henne och fråga henne om precis allt som har med USA att göra! Haha.
Just det, i Torsdags så var jag, Sofie och Mira på bio. Vi såg Sex And The City. Den var bra, fast lite mer vuxen än serien. Den får iaf två tummar upp av mig :)

Har helt otroligt grymt tråkigt just nu! Snälla boka upp mig haha och ställ inte in i sista sekund!
Jag funderar på och gå på Nrj in the park nästa helg, men jag får se hur det blir. Mina planer blir för det mesta inställda.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0