*gurgel*

Ooooooooojojoj, har inte hänt nånting i mitt liv sen sist :D Tror inte det iaf .... Eller jo, mamma fyllde 45. Hon var dock inte så förtjust i den ena presenten hon fick av mig. Hon sa det dock lite för sent så jag hann kasta kvittot. People om ni inte gillar era presenter säg det på en gång!
Nog om det :) Har bestämt mig för att anmäla mig till M/A (mellan/avancerat) på baletten. Kommer dansa för Joseph Sturdy då, han har bl.a har koreograferat "Våroffer". Sweet. Sen så ska tydligen alla jazzlinjer sätta ihop någon föreställning som ska ha premiär i Januari eller nåt sånt. Kommer nog bli jätte kul:)

Just det, jag och brorsan ska se SlipKnoT i typ September (tror det). Trodde inte dom skulle komma tillbaks, men nu så gör dom det :D Där har jag nåt mer att se fram emot. Det enda som oroar mig lite är att vi har ståplatser och förra gången jag stod då vart jag nästan nertrampad :O 1.62 kort + rockkonsert = no good at all!
När jag ändå skriver om konserter så kan jag ju även skriva om NRJ in the park. Det kommer iaf 2 bra artister i år, Lady Gaga och Ida Corr. Skulle vara kul och kolla på dom, är ju gratis också. Så om någon vill gå och kolla på dom så säg till :D Är den 30:onde Augusti.

Ja just det, har lämnat in min mobil på lagning. Desto nyare mobilerna blir desto fler problem uppstår det. Aja, använder min gamla Sony Ericsson T630 nu. Den funkar bra förutom "bakåt-knappen" som är seg.

Ska fortsätta ha tråkigt nu :D

Bara för att dom är bäst, SlipKnoT - Before I Forget



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0