What?

Lösenordsskyddad blogg vart det inget av ... Tror jag bara behövde en paus och fler pauser lär det bli har knappt tid att äta middag nuförtiden.
So what's new?

- Var med och steppade i påskparaden
- Har anmält mig till drömsommarjobbet
- Har gjort mig av med x antal s.k. vänner
- Har insett att streetdance inte är min stil och att det är dags att jag slutar med den
- Försökt hitta sommarjobb
- Slutat försöka hitta sommarjobb
- Åkt slalom för första gången i mitt liv
- Lärt mig spela Seven Nation Army på elgitarr (skrev inte jag det här tidigare?)
- Blivit så sårad av en person att jag började gråta under min danslektion
- Funderar på att filma mig själv medan jag gör min dans till drömsommarjobbet
- Varit väldigt sjuk
- Insett att det är mindre än ett år kvar tills jag "får/kan" börja med min tåspetsträning
- Bara fått VG i balett medan andra som aldrig har dansat  det får typ MVG ... skit kärring
- Insett att den här listan är dum och att jag borde sova

Kommentarer
Postat av: s som i mitt namn

Uppdatera meraaAAAAAAAAAAAAAA!!! :D

2008-04-09 @ 13:37:10
URL: http://backinthegamee.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0