Varning för "gulligull" inlägg

Fick ju med ett "super-tuggummi" i festivalpaketet som jag köpte och det skulle tydligen göra så att man fick en massa energi, men jag vart typ segare och fick ont i sidan av magen + att dom var äckliga :P Så om någon vill ha dom, så kan den personen få dom :P

Räknade precis ut att det är 46 dagar kvar tills det blir sommarlov :) Dock lite mindre om man tar bort helgdagarna och de dagar då vi är lediga :P Så sammanlagt så kanske det blir runt 30 dagar eller nåt sånt, det är ju jätte lite! :O Det här året har gått otroligt snabbt. Kommer ihåg i 7an (jag kopplar ihop ettan i gymnasiet med sjuan i högstadiet) då gick det året jäääättte långsamt och det kändes som om vi aldrig skulle få sommarlov. Nu så känns det som om vi precis har börjat ... Har nog säkert med att göra att jag är äldre (när man blir äldre så går allting mycket fortare) och att jag har det så himla bra i skolan. Trodde aldrig jag skulle trivas såhär bra igen, jag trodde allt skulle bli värre och att jag skulle bli tvungen att hoppa av, men nu så vet jag att jag hade fel och det är jag otroligt glad över. Tror även det hjälpte enormt mycket att jag valde en linje som jag verkligen ville gå, för då var jag ju tvungen att hamna i en klass med människor som hade samma intresse och så. Att vi vart blandade med musikare tycker jag bara var super bra, för vi har ju också en massa gemensamt. Jag trivs jätte bra och är så himla tacksam för alla mina fina klasskamrater speciellt S,M och K. Ni tjejer är helt underbara, ni gör varenda skoldag helt okej :D Utan er hade jag säkert börjat skolka en massa och tillslut säkert hoppat av, tack för att ni finns <3 :)
Vet inte om jag vågar skriva det jag tänker på just nu, för om det är någon gammal kompis som läser det här så kommer den säkert bli lite sårad ... Är nog bäst om jag inte skriver det, men jag kan säga att det hade med att göra att jag är lite besviken :/ Aja, ska inte tänka för mycket på sånt :)

Förresten så ska Jåwnis komma hit till Uppsala idag :D För den som inte vet vem Jåwnis är så är det en vän jag har som jag har chattat med i ca 1 år, men ännu inte träffat :O Han är en underbar människa som jag hoppas att jag kommer få träffa fler gånger :) Tack för att du finns Jåwnis och för att jag kan prata om praktiskt taget vadsomhelst med dig :)

Vad vore detta inlägg om jag inte skrev lite om Jonathan? ;) Nej just det, ingenting :D
Som jag har sagt några gånger så tyckte jag att du var en riktig torrboll när vi först började chatta, men det var mest för att du var kär i någon annan eller nåt sånt haha. Fast sen en dag när jag kollade igenom skolkatalogen så fick jag se dig i den och jag tyckte du såg helt okej ut (hade bara sett typ cam bilder på honom och jag tycker han ser ut som en ryss på dom haha, inte för att jag har nåt emot ryssar, men han såg inte riktigt ut som min typ då :P) så jag skrev till dig på snuttis och så började vi snacka lite mer på msn och tillslut så sågs vi :D Och ja resten är historia ;) Kommer ihåg att jag vart jätte glad över att alla som hade något och säga om dig bara sa positiva saker :)
Aja, även fast du är en fotbollstokig apa som köper på tok för mycket godis (haha förlåt :P) så älskar jag dig jätte mycket :) Vet inte vad jag hade gjort utan dig, du är nåt av det bästa som hänt mig <3 Förlåt att jag är så tråkig ibland och kanske inte vill kolla på film utan hellre spela go kart haha :P
Du är iaf bäst, underbarast, sötast, snyggast, snällast, omtänksammast m.m. :) <3

Det här inlägget har fått mig att inse att jag faktiskt har en del människor i mitt liv som är helt underbara och inte är ute efter och såra mig eller andra människor.
P.S Finns andra människor i mitt liv som också är underbara, men som jag inte har nämnt här. Råkade vara så att jag tänkte på vissa personer idag, andra dagar tänker jag på andra, men det finns många jag bryr mig om.

image147

Kommentarer
Postat av: Juntao

Älskar dig :)

2008-04-26 @ 16:10:59
Postat av: Juntao

Älskar dig :)

2008-04-26 @ 16:11:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0