stomach ache

Jag är faktiskt rätt så stolt över att jag kan stava till det där ordet och att jag förstår vad det betyder. Inte alla som kan det inte.
Aja, det är iaf vad jag lider av idag, fast det är väl bara bra det :P

Vart inget med Jåwnis igår, istället så satt jag hemma och tråkade.

Planer för idag:
Ladda på mobilen
Träffa Sophia
Plugga matte/Få hjälp med matten
Ha tråkigt
Ha ont i magen
Äta
Dator
Tv
Sova

Usch var en rätt så "hemsk" morgon, vaknade runt 6.40 eller nåt sånt och var bombsäker på att det var måndag och att jag hade glömt att ställa klockan(!!) så jag ställde den på typ 7.50. Fast sen när den ringde så kom jag på att det var söndag, vilken tur annars så hade jag väl säkert gått till bussen och allt oO Aja, jag somnade om och vaknade runt mellan 10-30-11.00 tror jag iaf.

Är väl dags och äta frukost nu...

Jag när jag står och sköljer med fluor ... Måste väl göra det med

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0