Sovmorgon

Åh, vad skönt med sovmorgon! Vi får börja 13 idag :) Sen så har vi bara gympa och musik, härligt härligt. Efter musiken så ska jag gå och försöka (jag måste!!) göra klart mitt solo, jag börjar dock bli lite fundersam över om det ens kommer bli nåt för uttagningarna ska vara på lördag och söndag så man borde få ett papper där det står vilken dag man ska dit, men jag har inte fått nåt :/ Fast det kanske kommer typ imorgon eller kanske t.om. idag :)
Jag har ca 2 timmar på mig att komma på en dans, sen efter det så måste jag till jazzen. Tror det här kommer bli en riktigt bra dag, är super fint väder ute och jag känner mig utvilad och redo att ta mig an denna dag. Jo ... det blir nog bra .. :)
Förresten så pluggade jag och Mira lite på Europas karta och jag tror jag åtminstone kommer få G för jag kunde typ 25 länder av 42 haha. Fast det kan ju vara bra och kunna några till ifall att man måste ha runt 30 för och få G :P
Matteprovet känns lite sisådär ... Kanske får G, men får se. Engelska nationella tror jag kommer gå bra :) Förra året så gick det rätt så bra om jag nu inte minns fel (fick VG i slutbetyg så det kan ju inte ha gått så dåligt haha). Sen så har jag haft typ VG/MVG på det mesta jag har gjort nu i ettan så det kommer gå bra :)

Haha, jag tänker ta med mig en liten present till Mira för att hon "skolkade" (vi gjorde egentligen inte det, fast på nåt sätt så gjorde vi det haha) tillsammans med mig :P Hahaha ..

Jonathan Nilsson är en lurig filur :D Igår när jag var vid stationen och väntade på min buss så skicka han ett sms och berättade att han var på stationen, men att han satt på sin buss så jag tänkte att han satt på bussen hem, men sen plötsligt så dök han upp från ingenstans och kom fram till mig, hehe dagens lycka/chock :P

Ska gå och kolla om min lunch är klar nu :)

Det här kommer att bli en bra dag

Kommentarer
Postat av: mira

HAHAHA ja jag kände mig otroligt BAD men efter din gåva så kändes det helt ok =)

2008-04-16 @ 20:59:38
URL: http://november.webblogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0